Bestellingen en Betalingsmethoden

BESTELLINGEN EN BETALINGSMETHODEN


    AANKOOPPROCEDURE

  • WINKELMAND

1.1 Vul de winkelmand

Voeg de gekozene producten toe aan de winkelmand door op de gele knop te drukken  “Voeg toe aan de winkelmand”.
Voor sommige producten moet u vóór de bestelling gewenste kleur/maat kiezen.

Bij eerste product dat u aan winkelmand toevoegt, wordt bij volgende stap gehele inhoud van de winkelmand getoond.  Wilt u verder door de producten browsen, keert u eenvoudig terug naar de startpagina door op de knop Terug te klikken. (knop in  de browser).  U kunt wilkeurig aantal producten aan de winkelmand toevoegen.  Indien u een van de producten uit de winkelmand wilt verwijderen, klik op het teken (aan de linker kant),  en verwijdert u het product uit de winkelwagen. U kunt altijd het aantal producten in de winkelmand te wijzigen door op de inhoud van de winkelmand te klikken (rechts boven) en onder de kolom  ”Aantal” met de pijltjes gewenste aantal selecteren.

  • Extra aanbieding

Onder de knop   ‘Doorgaan naar afrekenen”  kunt u zien extra voordelige aanbieding van een product tegen speciale prijs die u desgewenst aan de winkelmand kunt toevoegen.

  • Garantie

Bij bepaalde electronische producten die batterijen bevatten is mogelijk aanvullende garantie bijbetalen waardoor uw garantie tot 3 jaar verlengd wordt. Als het item gedurende deze periode niet meer werkt sturen we u een nieuwe exemplaar. Extra garantie kost 2,99 EUR (incl.BTW).

  • BESTELLING

2.1 Winkelmand doornemen

Overzicht van de inhoud van de winkelmand kunt u altijd bekijken in rechtbovenhoek van de website.  In overzicht dat  constant zichtbaar is kunt u zien totaal aantal toegevoegde producten en totaalbedrag van de inhoud van de winkelmand. U kunt altijd de exacte inhoud van de winkelmand bekijken door op het winkelmandpictogram te klikken  (Helemaal rechts bovenaan de pagina). Bij het bekijken van de inhoud van de winkelmand worden toegevoegde producten met naam, prijs en aantal weergegeven. Binnen de winkelmand kunt u naar wens het aantal geselecteerde producten wijzigen, ongewenste producten verwijderen of maakt u hele winkelmand leeg.

2.2 Naar afrekenen

Eenmaal tevreden met de inhoud van de winkelmand klik voor de voltooing van de aankoop op de knop  ”Doorgaan naar afrekenen”.

3. AFREKENEN

3.1 Invullen van de gegevens voor levering en betaling

De aankoop verloopt zonder voorafgaande registratie.

Nadat u alle gewenste producten in de winkelmand hebt toegevoegd dient u het formulier met uw gegevens voor de bezorging in te vullen alsook voor betalingsmethode kiezen.  De velden voor het invoeren van uw gegevens bevinden zich aan de linkerdeel van de kassa. Het is noodzakkelijk om alle verplichte velden in te vullen.

Mogelijke betalingsmethoden: creditcard, PayPay, iDeal en Klarna.

3.2 Verrasingsproduct

Bij het einde van de aankoop kunt u desgewenst verrasingsproduct toevoegen en bijbetalen bij het laatste stap van uw bestelling. De prijs van een verrassingsproduct ligt tussen 3,9 – 4,9 EUR (incl.BTW).

3.3. Pakketverzekering

Uw verzending kunt u extra laten verzekeren. Mocht het product beschadigd zijn geraakt tijdens transpoort, zullen we deze direct vervangen. De kosten van een pakketverzekering bedragen tussen 0,9 – 1,29 EUR (incl.BTW).

3.4. Verzending

U hebt mogelijkheid om uit twee verzendwijzen te kiezen, standaard en express. Bij express levering wordt uw verzending met prioriteit behandeld en zo snel mogelijk geleverd. De kosten van standaardlevering zijn afhankelijk van uw bestelwaarde en kunnen variëren tussen 0-4,99 EUR. (incl.BTW). De kosten voor expresverzending bedragen 6,99 EUR (incl.BTW).

3.5 Afronding van de aankoop

Bij de laatste stap is noodzakkelijk algehele bestelling door te nemen alsook geschatte kosten, leveringswijze en betaling te controleren. Het is verplicht om te markeren dat ingevulde gegevens door u gecontroleerd zijn en dat u akkoord gaat met onze algemene voorwaarden. Vervolgens kunt u bestelling door op de knop ”Afrekenen« te klikken.

Mits de bestelling met succes geplaatst is wordt op de website volgende tekst weergegeven: “Bedankt. Uw bestelling is geaccepteerd”. Er worden volgende gegevens weergegeven: bestellingsnummer, datum van de bestelling, e-mail adres, totaalbedrag, geselecteerde betaalmethode, geschatte leveringsdatum en bestelgegevens. Tegelijkertijd ontvangt u ook Bevestigns e-mail.

Indien u nadat u  de bestelling hebt geplaatst bestelling wilt wijzigen of annuleren kan dat via de daardoor bestemde link onderaan de Orderbevestiging  dat u per e-mail hebt ontvangen of schrijf ons op e-mail [email protected]

3.6. Bonusproduct

Zodra u uw bestelling heeft voltooid kunt u in een beperkte tijd extra aanbiedingen  krijgen door op de knop »Draai aan het rad van fortuin«  te klikken (die eronder is weergegeven).  In geval van  Jackpot kunt u alle producten van de lijst extra voordelig aan uw pre-order toevoegen door op de knop  »Voeg toe aan de bestelling« te klikken. Nadat de tijd is verstreken kunnen producten niet meer toegevoegd worden. U kunt op elk moment producten  verwijderen door op  te klikken. Nadat u uw selectie voltooid heeft is noodzakkelijk geselecteerde producten nog te bevestigen door op knop te   »Afrekenen « te klikken.

5. Verzending van de bestelling

HS plus maakt de goederen binnen afgesproken tijd verzendklaar en stuurt ze naar door u opgegeven adres voor aflevering.  U ontvangt een bericht met de details van de bestelling op uw e-mail adres.  Wij gaan uw bestelling verwerken en overhandigen aan de GLS koeriersdienst, die u op de dag van levering  via SMS op de hoogte zal stellen.  

Mocht de levertijd onverwacht langer worden dan zullen wij u per e-mail op de hoogte stellen.

6. Levering

Zodra uw zending bij de bezorgdienst is afgeleverd  ontvangt u trackingnummer per e-mail.

Het pakket met de bestelde producten wordt binnen koortst mogelijke tijd door de koerier op het gewenste adres afgeleverd.  U ontvangt goederen via GLS bezorgservice. In geval dat u tijdens bezorging niet thuis wordt aangetroffen zal de koerier een bericht achterlaten en volgende dag opnieuw proberen te bezorgen.  Status van uw verzending kunt u via trackingnummer volgen op https://www.gls-info.nl/Tracking of neemt u contact op via telefoonnummer  0900-1116660

B) BETALINGSMETHODEN

Op onze site zijn volgende betaalmethoden voorzien: creditcard, met PayPal, iDeal of Klarna. U kunt betaalmethode kiezen die het beste bij u past:

  • Creditcards en betaalpassen – betalingen met de creditcard of pinpas worden door internationale betalingsaanbieder Braintree uitgevoerd. De gegevensuitwisseling verloopt volledig gecodeerd en in veilige vorm zonder extra kosten.

  • PayPal – bij betaling met PayPal wordt u rechtstreeks naar de website van PaypPal doorgeschakkeld waar u in uw PayPal rekening inloogt en  uw aankoop bevestigd.  Op deze manier kunt u volledig veilig betalen via PayPal aangezien u uw rekeninginformatie met niemand deelt. Er worden bij gebruik van PayPal  geen extra kosten in rekening gebracht  

iDEAL  – Met iDEAL kunt u op een betrouwbare, veilige en gemakkelijke manier online betalen. Betalingen gebeuren via de applicatie voor mobiel bankieren of de internetbankieromgeving van uw bank. iDEAL is een directe online overboeking van uw bankrekening naar de bankrekening van de ondernemer. Voor het gebruik van iDEAL rekenen wij geen extra kosten

  • KLARNA – Met de betaalmethode van Klarna kunnen klanten direct betalen, betalen na levering van de goederen of in termijnen betalen. Voor het gebruik van Klarna brengen wij geen extra kosten in rekening.