Klachten en geschillen

KLACHT OVER PRODUCT OF SERVICE

Indien  uw product niet naar behoren werkt, probeer dan eerst de gebruiksaanwijzing  te lezen die u  op deze link https://manuals.hs-plus.com/nl kunt vinden.

Als u de gebruiksaanwijzing  heeft gevolgd en het probleem toch niet was opgelost, neem dan contact met ons op via e-mail [email protected].

Stuur ons per e-mail een foto of video waarop duidelijk zichtbaar is dat het product niet werkt en wij zullen uw klacht binnen 8 werkdagen behandelen.

Bent u het niet eens of komen we samen niet tot een oplossing kunt u uw klacht aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform voorleggen https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

KLACHT BIJ LEVERING

Mocht uw product beschadigd zijn geraakt tijdens het transport of komt niet overeen met uw verwachtingen laat het ons weten via e-mail [email protected] direct na de aflevering.

Gelieve foto van de pakket met label erop en foto van het ontvangen product waar beschadiging duidelijk zichtbaar is, naar ons per e-mail te sturen. 

Wij zullen uw klacht met voorrang behandelen en binnen 48 uur een antwoord geven. Excuses voor het ongemak.