Garantie

WETTELIJKE GARANTIE ( non-conformiteit)

Als bescherming tegen defecte producten wordt een wettelijke garantie verleend door HS PLUS d.o.o. als eigenaar van  onlinewinkel en geldt voor alle gekochte producten in genoemde online winkel wereldwijd. Wettelijke garantie houdt in dat een product functioneert op wijze wat de consument er redelijkerwijs van mag verwachten.

FABRIEKSGARANTIE

De fabrieksgarantie van één (1) jaar is van toepassing op alle elektronische producten wereldwijd. Als u een aanvullende garantie heeft aangeschaft, wordt uw garantie voor elektronische producten met een (1) extra jaar verlengd.

Fabrieksgarantie betekent dat in het geval dat uw elektronisch product tijdens de garantieperiode defect raakt er gratis een nieuw product ter vervanging wordt geleverd. De fabrieksgarantie wordt verleend door HS PLUS d.o.o. wie is de eigenaar van deze online winkel.

De garantie vervalt in geval van:

  • Slijtage door gebruik
  • Defecten als gevolg van ongeschikt, onjuist en onzorgvuldig gebruik van het item

Garantieclaim procedure: 

Om een ​​garantieclaim in te dienen heeft u twee mogelijkheden:

  • Stuur ons een e-mail [email protected] met bijgevoegde foto of video waar duidelijk zichtbaar is dat product niet werkt
  • Vul reclamatieformulier voor het ruilen op het volgende link LINK

Direct na het doorsturen van het formulier krijgt u op uw e-mail unieke reclamatie code welke u op het pakket moet opschrijven met onze adresgegevens. Hebt u deze reclamatie code niet ontvangen, contacteer ons dan via onze e-mail. 

Voordat u pakket retourneert, controleer verplicht of u artikel in onze online winkel hebt gekocht door bevestigingsmail  van uw bestelling of factuur te controleren.  In geval dat u artikel terugstuurt welk niet uit onze online winkel komt, nemen wij geen verantwoordelijkheid ervoor op en wij sturen het niet terug. 

U hebt 14 dagen van de melding reclamatie om paket terug naar ons te sturen  op onze

adres:

HS PLUS d.o.o., Keulsepoort 2, Unit 292, 5911 BZ Venlo

Wij adviseren u om pakket aangetekend te verzenden met de retourbewijs, zodat we uw  pakket kunnen volgen en reclamatie kunnen afhandelen ook als pakket verloren zou zijn.

De verzendkosten worden betaald door de afzender. Stuurt u pakket terug op onze kosten, wordt het bedrag  van uw aankoopsom afgetrokken. 

Direct nadat reclamatie afdeling uw pakket ontvangt, wordt het gelijk verwerkt en krijgt u binnen 8 dagen  nieuwe artikel.

IN BEHANDELING GENOMEN WORDEN ALLEEN RECLAMATIE CLAIMS DIE VOLGENS BOVENSTAANDE INSTRUCTIES ZIJN INGEDIEND.