Retourneren & ruilen

REKLAMATIE

Is uw artiekel tijdens transpoort beschadigd  of hebt u verkeerde artikel ontvangt, laat ons binnen 48 uur na levering dat weten. 

Wij verzoeken u om via e-mail foto van de pakket en sticker erop naar ons te sturen. En foto van de artiekel waar beschadiging zichtbaar is.

Wij gaan uw reklamatie met spoed behandelen en wij bieden onze excusees voor het ongemaak aan.

AFTREDEN VAN DE AANKOOP

Binnen 14 dagen van de bezorging hebt u mogelijkheid om van aankoop af te treden  en uw artiekel ruilen of de  koopsom terug te vragen. 

Het artikel welk u  wilt retourneren of ruilen moet onbeschadigd zijn. Het moet worden geretourneerd in de onbeschadigde originele verpakking met alle bijbehorende accessoires. Anders zal de claim worden afgewezen of slechts gedeeltelijk worden opgelost.

Binnen 14 dagen van de bezorging vult u juiste formulier in op onderstaande link, voor het ruilen of  voor het terugbetalen van de aankoopsom of laat u ons per e-mail weten over uw reklamatie.

In geval van ruilen: LINK

In geval van terugbetaling: LINK

Direct na het doorsturen van het formulier krijgt u op uw e-mail unieke reklamatiekode welke u op het pakket moet opschrijven met onze adresgegevens. Hebt u deze reklamatiekode niet ontvangt, contacteer ons dan via onze e-mail. 

Voordat u pakket retourneert, controleer verplicht of u artiekel in onze onlinewinkel hebt gekocht door bevestigingsmail  van uw bestelling of factuur te controleren.  In geval dat u artiekel terugstuurt welk niet uit onze onlinewinkel komt, nemen wij geen veraantwoordelijkheid ervoor op en wij sturen het niet terug. 

U hebt 14 dagen van de melding reclamatie om paket terug naar ons te sturen  op onze adres:

HS PLUS d.o.o., Keulsepoort 2, Unit 292, 5911 BZ Venlo

Wij advieseren u om pakket aangetekend te verzenden met de retourbewijs, zodat we uw  pakket kunnen volgen en reclamatie kunnen afhandelen ook als pakket verloren zou zijn. 

De verzendkosten worden betaald door de afzender. “Betalen na levering”-pakketten worden niet geaccepteerd.

Direct nadat reklamatieteam uw pakket ontvangt, wordt het gelijk verwerkt en krijgt u binnen 8 dagen of nieuwe artiekel of geld terug.

Lijst van artiekelen voor welke  beperkingen gelden of opzeggen niet mogelijk is: 

  • Schoonmaakmiddelen, polijstcremes… Product mogelijk te retourneren alleen in geval dat beschermingsfolie niet verwijderd is of dat product nog niet is geopend en gebruikt. 
  • Zwempak, ondergoed: Zwempakken of ondergoed is om hygienische redenen niet mogelijk te retourneren. 
  • E-boek: E-boek is intelektuelle eigendom dat fysieke retour onmogelijk is (kan doorgestuurd of gecopieëerd zijn) en terugbetaling van de aankoopsom niet mogelijk is. 
  • Set, kompleet: Gedeeltelijke terugbetaling van slechts enkele artiekelen uit een set/kompleet is niet mogelijk. Bijv. reclamatie van mysterybox wordt alleen opgelost als u algehele inhoud ervan terugstuurt.
  • Cadeau: Reclamatie voor artiekelen dat u als cadeau ontvangt is niet mogelijk.

ALLEEN REKLAMATIES DIE AAN ALLE VOORWAARDEN VOLDAAN WORDEN POSITIEF VERWERKT.

RUILEN ONDER GARANTIE

In het geval dat je artikel niet naar behoren functioneert, kun je een garantieclaim indienen. Alle elektronische apparaten in onze winkel hebben een garantieperiode van 24 maanden.

De garantie vervalt in geval van:

  • Fysieke schade
  • Slijtage door gebruik
  • defecten als gevolg van ongeschikt, onjuist en onzorgvuldig gebruik van het item.

Het artikel moet worden geretourneerd in onbeschadigde originele verpakking met alle bijbehorende accessoires. Anders zal de claim worden afgewezen of slechts gedeeltelijk worden opgelost.

U vult formulier op de onderstaande link voor het ruilen in of schrijft u ons een e-mail.

Ruilen onder garantie: LINK

Direct na het doorsturen van het formulier krijgt u op uw e-mail unieke reklamatiekode welke u op het pakket moet opschrijven met onze adresgegevens. Hebt u deze reklamatiekode niet ontvangt, contacteer ons dan via onze e-mail.  

Voordat u pakket retourneert, controleer verplicht of u artiekel in onze onlinewinkel hebt gekocht door bevestigingsmail  van uw bestelling of factuur te controleren.  In geval dat u artiekel terugstuurt welk niet uit onze onlinewinkel komt, nemen wij geen veraantwoordelijkheid ervoor op en wij sturen het niet terug. 

U hebt 14 dagen van de melding reclamatie om paket terug naar ons te sturen  op onze adres:

HS PLUS d.o.o., Keulsepoort 2, Unit 292, 5911 BZ Venlo

Wij advieseren u om pakket aangetekend te verzenden met de retourbewijs, zodat we uw  pakket kunnen volgen en reclamatie kunnen afhandelen ook als pakket verloren zou zijn. 

De verzendkosten worden betaald door de afzender. “Betalen na levering”-pakketten worden niet geaccepteerd.

Direct nadat reklamatieteam uw pakket ontvangt, wordt het gelijk verwerkt en krijgt u binnen 8 dagen  nieuwe artiekel.

IN BEHANDELING GENOMEN WORDEN ALLEEN RECLAMATIECLAIMS DIE VOLGENS BOVENSTAANDE INSTRUCTIES ZIJN INGEDIEND.